اخبار

کتو و تعطیلات (1)

کتو و تعطیلات

کتو و تعطیلات: نکات مهم برای ماندن در کتوزیس

پایبندی به رژیم کتو زمانی که آشپزخانه کامل دارید و می توانید از برنامه غذایی کتو در خانه بپزید به اندازه کافی سخت است. اما پایبندی به رژیم غذایی پرچرب و کم کربوهیدرات زمانی که برای کار یا تفریح در سفر هستید داستان متفاوتی است.

کتو در تعطیلات و سفر ممکن است چالش بزرگی به نظر برسد  اما لزومی ندارد. بهترین غذاهای کتو برای جاده و میان وعده های کم کربوهیدرات را که تقریباً در هر جایی می توانید پیدا کنید، بخوانید.

چه برای کاهش وزن یا انرژی بهتر از رژیم کتوژنیک استفاده کنید – دلیلی برای به خطر انداختن کتوز وجود ندارد فقط به این دلیل که در راه هستید.

نکات کتو در مورد تعطیلات

ماندن کتو در سفر 100% امکان پذیر است.

با این اوصاف، ممکن است مجبور شوید در مورد چند چیز، از کیفیت غذا و چربی‌ها گرفته تا میزان غذا خوردن در خارج از خانه در طول تعطیلات، مصالحه کنید.

مانند همه چیز در زندگی، تعادل یک امر ضروری است و اولویت اول شما زمانی که در تعطیلات هستید لذت بردن از خودتان است.

و در صورت امکان، به این نکات پایبند باشید تا قند خون خود را تحت کنترل داشته باشید تا بتوانید به احساس خوب و کاهش وزن ادامه دهید – حتی زمانی که در کنار استخر میان وعده می خورید یا نوشیدنی می نوشید.
نکته 1 : تنقلات Keto را تهیه کنیدو بیاورید
بسته به جایی که تعطیلات خود را می گذرانید، ممکن است اسنک های مناسب کتو پیدا کنید. برخی از مکان‌های جذاب‌تر، رژیم‌های غذایی خاصی را ارائه می‌کنند، حتی اگر مجبور باشید از قبل تماس بگیرید.

مهم نیست کجا می روید، برنامه ریزی از قبل و تهیه غذا برای سفرتان ضرری ندارد.
اسنک هایی را که می توانید ذخیره کنید بیاورید
چه با هواپیما، ماشین یا قطار سفر کنید، خوراکی‌های فاسد نشدنی برای سفرهای طولانی‌تر بهترین هستند.

چیپس پنیر پارمزان، کراکر کم کربوهیدرات، چوب سبزیجات، بسته‌های کره آجیل، آجیل،  برای پروازهای طولانی و سفرهای جاده‌ای عالی هستند. مراقب بادام زمینی هواپیما باشید. آنها معمولاً با شکر و روغن های هیدروژنه پوشانده می شوند. بسیار ایمن تر است که فقط آجیل های کتو پسند خود را بیاورید.
و اگر با ماشین سفر می‌کنید و یک کولر دارید، می‌توانید بازی کتو اسنک خود را به سطح بعدی ببرید.

0/5 (0 دیدگاه)
بازگشت به لیست

امتیاز دهی به پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *