اخبار

کتو و تعطیلات (2)

کتو و تعطیلات

غذاها و میان وعده ها را از قبل آماده کنید
یک صبحانه یا چند میان وعده بپزید که می توانید در کیف خود ذخیره کنید.

در اینجا ایده هایی از میان وعده هایی وجود دارد که می توانید همراه خود داشته باشید:

سالاد مرغ
سالاد تن
پنیر رشته ای
بمب های چربی خانگی
کره برای قهوه کتو شما
گوشت هایی مانند گوشت گاو یا سالامی
پودر روغن MCT برای هم زدن در آب یا قهوه

اگر چیزی را فراموش کردید، خوشبختانه می توانید بسیاری از این چیزها را در فرودگاه پیدا کنید.(کتو و تعطیلات )

نکته شماره 2: از قبل با رستوران ها/ استراحتگاه ها تماس بگیرید
قبل از ترک، به دنبال انواع مکان‌های غذاخوری که در هر جایی که هستید یا هر روز را سپری می‌کنید، به صورت آنلاین بگردید. این ممکن است از قبل کار زیادی به نظر برسد، اما در واقع به شما کمک می کند تا در مورد گزینه های خود احساس بهتری داشته باشید و استرس را در طول تعطیلات خود کاهش دهید.

در اینجا چند گزینه وجود دارد:

رستوران ها: اکثر رستوران های خوب اطلاعات تغذیه ای را برای منوهای خود به صورت آنلاین ارائه می دهند. حتی می توانید قبل از رسیدن رزرو کنید تا مطمئن شوید که تجربه خوبی دارید. برای اطمینان بیشتر، از قبل تماس بگیرید و در مورد آنچه نمی خورید به آنها اطلاع دهید. بیشتر مکان‌ها از پذیرایی از شما خوشحال می‌شوند و مطمئن می‌شوند که یک غذای کتو خوب دریافت می‌کنید.

برخی از گزینه های منو که ممکن است داشته باشید:(کتو و تعطیلات )

سالاد مرغ کبابی یا استیک، هر نوع خوراکی، چیپس تورتیلا، هویج را حذف کنید یا در اطراف آن بخورید. روی آن نمک و فلفل و آووکادو بزنید. ممکن است از قبل سس کتو پسند خود را بسته بندی کنید، زیرا بیشتر سس های رستورانی سرشار از قند و کربوهیدرات هستند.
ساندویچ بیف برگر یا مرغ بدون نان، با سس مایونز، پنیر، پیاز، خردل. یک سالاد جانبی اضافه کنید.
کباب قابلمه با سبزیجات کتو کبابی و سالاد جانبی.
ببینید آیا می توانید هر طرف برنج یا سیب زمینی سرخ شده را با سبزیجات سرخ شده یا کبابی جایگزین کنید.
از غذاهای سرخ شده خودداری کنید (احتمالاً نان پز هستند) و به جای آن به سراغ گوشت های کبابی بروید.
گاهی اوقات نمی‌توانید مطمئن باشید که رستوران‌ها چه چیزی را در غذای خود قرار می‌دهند، بنابراین تمام تلاش خود را بکنید و در منوی آنلاین آن‌ها تحقیق کنید. در اینجا چند گزینه کتو برای مکان های محبوب فست فود وجود دارد.(کتو و تعطیلات )

صبحانه های هتل اگرچه آنها معمولا وافل، غلات و بلغور جو دوسر دارند، اما بیشتر هتل ها شامل بیکن، سوسیس و تخم مرغ نیز هستند.

وعده‌های غذایی استراحتگاه: اگر در یک استراحتگاه یا مقصد تعطیلات اقامت دارید، حتی می‌توانید قبل از زمان نیازهایتان را به آنها اطلاع دهید تا بتوانند شما را در مسیر درست راهنمایی کنند. بیشتر مکان هایی مانند این برای نیازهای غذایی خاص بازتر می شوند. با کارکنان استراحتگاه صحبت کنید و از آنها بپرسید که آیا می توانند توصیه هایی برای مکان های غذا خوردن در آن منطقه نیز ارائه دهند.

بوفه‌ها: مکان‌های مناسب می‌تواند یک جام مقدس کتو باشد، به‌ویژه سالاد‌های خوب که می‌توانید سبزیجات برگ‌دار را با گوشت، تخم‌مرغ، آجیل و روغن برای سس پر کنید. بوفه غذاهای دریایی با مقدار زیادی کره نیز می تواند گزینه های خوبی باشد.

رستوران ها و کافه ها: این ها می توانند برای گزینه های صبحانه کتو عالی باشند. به دنبال بشقاب های صبحانه با تخم مرغ، بیکن یا ژامبون، پنیر، کره و سبزیجات کتو مانند فلفل یا پیاز باشید. یا یک املت با گوشت و پنیر سفارش دهید. اگر قهوه می‌خورید، مقداری مشکی سفارش دهید.

کافی‌شاپ‌ها: می‌توانید قهوه داغ یا سرد را با مقداری خامه غلیظ یا پودر روغن MCT خود مخلوط کنید.(کتو و تعطیلات )

نکته شماره 3 : تحقیق آنلاین
علاوه بر تحقیق در مورد منوهای مکان های خاص غذا خوردن، سعی کنید “کتو” و شهری را که بازدید می کنید جستجو کنید. اپلیکیشن‌هایی مانند TripAdvisor و Yelp گاهی اوقات می‌توانند در جستجوی کلمه کلیدی مفید باشند.

همچنین، مراقب کامیون های مواد غذایی مد روز در این منطقه باشید. گاهی اوقات، شما برخی از جواهرات واقعی را پیدا خواهید کرد که به طور خاص برای جمعیت کم کربوهیدرات / پالئو / کتو مناسب هستند.

نکته شماره 4: برای هتل خرید کنید
اکثر هتل ها این روزها حداقل دارای یک یخچال کوچک هستند و حتی برخی از آنها آشپزخانه و اجاق گاز کامل دارند. این عالی است زیرا به شما امکان می دهد تا به صورت محلی برای برخی از گزینه های غذایی تازه خرید کنید. بازارهای کشاورزان یا خواربارفروشی های اطراف را به صورت آنلاین جستجو کنید و ببینید آیا می توانید گوشت محلی یا سبزیجات تازه را در اتاق خود انتخاب کنید. به احتمال زیاد این گزینه در ماه های گرم تر است.

همچنین می‌توانید خانه‌هایی را در منطقه‌ای که می‌توانید اجاره کنید در Airbnb جستجو کنید. این تضمین می‌کند که آشپزخانه کاملی برای نگهداری مواد غذایی خود دارید – و این برای همه بسیار سرگرم کننده است!

منبع

0/5 (0 دیدگاه)
بازگشت به لیست

امتیاز دهی به پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *