آموزش, اخبار, مطلب, مقاله

بهترین گزینه های فست فود کتو

بهترین گزینه های فست فود کتو

برخی از بهترین لحظات ما در وعده‌های غذایی به اشتراک گذاشته می‌شوند، و فقط به این دلیل که رژیم کتوژنیک می‌خورید به این معنی نیست که نمی‌توانید یک وعده غذایی یا میان‌وعده فست فود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. علیرغم آنچه ممکن است شنیده باشید، کتو و کاهش وزن هنگام غذا خوردن در بیرون پایدار است! ما در اینجا بهترین گزینه های فست فود کتو را با شما در میان میگذاریم .

چند  نکته برای بهترین  گزینه های فست فود  کتو

در اینجا نحوه تبدیل مکان های مورد علاقه خود به رستوران های کم کربوهیدرات دوستدار کتو آمده است:

1.

از مصرف نوشابه‌های بدون قند پرهیز کنید – ما شخصاً دوست داریم یک گزینه کم کربوهیدرات مانند کوکای رژیمی یا پپسی رژیمی را انتخاب کنیم.

2.

مراقب «کره» باشید که واقعاً مارگارین است- بیشتر اوقات ما فکر می‌کنیم که کره به معنای گزینه‌های کتو است، اما اغلب اوقات بسته‌های کوچک کره‌ای که دریافت می‌کنید مارگارین هستند و «طعم» کره در وعده‌های غذایی در واقع روغن‌های گیاهی است.

3.

با سالاد، در صورت شک، از روغن زیتون (یا روغن و سرکه) به عنوان سس استفاده کنید و آووکادو را برای چربی سالم اضافه کنید. همچنین می‌خواهید از مواد پر کربوهیدرات مانند نان، کروتون یا هر چیز شیرینی‌شده خودداری کنید.

4.

سس هایی مانند باربیکیو، تریاکی و خردل عسلی مملو از شکر هستند – اگر به دنبال طعم بیشتر هستید، سس مزرعه معمولاً هنگام سفارش فست فود کتو انتخاب مطمئن تری است.

5.

در صورت انتخاب ظرف سالاد آن را با سبزیجات کم کربوهیدرات مانند گل کلم، مارچوبه یا قارچ پر کنید  همچنین می توانید چیزی مانند سالاد مرغ بخواهید.

6.

از تمام نان ها اجتناب کنید – بله، حتی مواد رایگان قبل از غذا. ساندویچ ها باید بدون نان یا در کاهو پیچیده شوند تا فست فود کتو پسند باشند.
حتماً به وضوح بگویید “بدون سس یا سس کچاپ!”

یکی از بزرگترین دروغ ها در مورد رژیم کتو این است که وقت گیر و گران است. با این حال، زندگی اتفاق می افتد، و همیشه زمانی برای آماده کردن غذا وجود ندارد.
اگر متوجه می‌شوید که به یک گزینه ارزان و سریع برای صرف غذا در بیرون از منزل نیاز دارید، ما گزینه‌های فست فود دوستانه کتو را پوشش داده‌ایم. از کاهش وزن کارآمد و سلامتی بهینه، حتی در هنگام رانندگی لذت ببرید. در اینجا چیزی است که به عنوان گزینه‌های کم کربوهیدرات در این رستوران‌های معمولی و فست فود سریع سفارش دهید.

منبع

0/5 (0 دیدگاه)
بازگشت به لیست

امتیاز دهی به پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *